-

publicerat 2010-02-08 klockan 22:48:54

shit! JAG KAN FANIMIG PLUGGA :OO
det trodde man inte om mig? :) men nu har jag betat igenom en jävla massa fakta!
hur hjärtat ser ut, hur njurarna ser ut, hur njurarna fungerar, njursjukdomar och en massa annat.
kan jag det?
nej, inte ett skit. eller jo, jag vet vad höger och vänster förmak är ! :D
Det blir alltså till att verkligen plugga sönder morgondagen.. yeeeh.


just nu känner jag såhär:

* Nya facebook SUGER BALLE
* jag är sjukt sugen på en stor saftig hamburgare
* jag är sjukt sugen på en stor saftig ..man. höhh (A)
*fucking blogg.se fungerar inte så att jag kan lägga upp en fucking fittbild .
*nu ska jag sova. vi hörs imorn.
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0