det är den stora hemlighet jag bär

publicerat 2010-02-19 klockan 06:38:07

har precis stigit ur duschen! Jag förjänar något pris för att jag över huvud taget lämnade badrummets varma omgivning för att springa igenom hallen som har en temp. på sisådär två grader! ..känns det som i alla fall.
Nu sitter jag här i alla fall och fryser, trots att jag är insvept i två handdukar och den största mysigaste filt jag har och väntar på att frukosten ska bli färdig! Jag har lagt fram lite saker som jag måste ta med, som plånboken, tamponger, mobilen+laddare och lite annat ! På tal om tamponger så ha min mens havrerat totalt nu. Tredje gången på loppet av en månad som jag fått det nu.. känns det som . Det är typ två veckor mellan varje period. Helt fel. Jag är helt osynkad :( Nä nu måste jag få lite räta på mitt liv. jag ska ta och klä på mig nu! puss!<3

att jag ser ut som ett galet retard här får ni helt enkelt stå ut med,
jag har äntligen en kamera<3 ..visserligen i mobilen, men den duger!
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0