dirty little secrets

publicerat 2010-02-18 klockan 11:23:43

har tittat lite på filmen John Tucker must die:)
jag är en riktig sucker för chicflicks !

men jag tycker att det är lite roligt att japaner tydligen inte förstår sig på musik?

slow, melancholy melody plays
höhö..
(att jag anklagar japaner är för att det under denna text finns en japansk/kinesisk skrift)

dagens låt är dirty little secrets av the all-american rejects

 

Nu är det bara en dag kvar!! Om 26 timmar så sitter jag på tåget mot gbg sen vidare till kappruet ;)
jag längtar verkligen! En hel vecka med syskonen<3 ...och stefan. höhö
och de som jobbar på kappruet! haha saknar dem<3 ..inklusive stefan ... ^^

allt förutom mat (dvs. chokladen) är nerpackat!
Snälla mamma köpte Elle-tidningen till mig så att jag ska ha ngt att underhålla mig med :) Jag kommer ju sammanlagt spendera 7 h i gbg så där ska det bli en liten shoppingrunda minsann!
Jag shoppar, alltså finns jag!

puss<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0