fuffens? :O

publicerat 2010-02-18 klockan 16:47:29

humm.. som ni vet åker jag iväg imorn och kommer inte hem förräns efter att jag fyllt år.. Nu ska jag iväg och åka skridskor med Tanja och mina föräldrar tänker vänta tills jag kommit hem för att äta middag. skumt!
de har säkert ngt fuffens på gång dedär två ..
Men önska mig lycka till nu då :D jag ska vara världsgrym imorgon (låter jag mig själv tro i alla fall) och göra piruetter fram och tillbaka!

funderar på att inhandla en sånhär klänning också ..humm..

puss på er alla,
önska mig lycka till!!

Kommentarer
Postat av: vanessa

Svar; Tack ! :D härligt, jo allt bra här med :D Lycka till ;)

2010-02-18 @ 17:50:46
URL: http://nessiesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0