ge mig liv där allting föds på nytt

publicerat 2010-02-17 klockan 07:59:37

timo räisänen sjunger stad i ljus. FAN vad bra han ÄR!! ♥

för er som aldrig hört orginalet:

 

Tommy Körberg sjunger..

 


 

Jag vaknade upp från en mardröm i morse :(
Som alla vet så ska jag till Funäsdalen på fredag, en timma efter jag slutat lektionen efter skridskoåkning ute vid värendsvallen, så jag kommer att vara lite stressad sådär..
Drömmen var då att vi spelade fotboll kontigt nog, och så tappade jag bort tiden, och glömde saker.. allt var KATASTROF! hemsk dröm. men jag vaknade i alla fall från den:)

Och för er som undrar; Jag är megasjuk idag.. Verkligen totalt katastrofsjuk och klarar inte av att göra ett prov utan sitter i stället hemma, packar lite, dricker lite kaffe, pluggar lite.. Kommer nog att vara sjuk imorn också för att slippa skammen från att jag skolkat varit sjuk under ännu ett prov. :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0