idag är ingen vanlig dag, idag är det min födelsedag *hurrahurrahurra*

publicerat 2010-02-23 klockan 11:40:57

härlig dag idag!
eftersom det först igår eftermiddag bestämdes på riktigt att jag skulle sova hos s&s så blev det ingen uppvakning på sängen i morse , vilket jag ärligt talat är glad över då jag slapp vakna tidigt :) så jag fick njuta av en lång sovmorgon tills jag blev så kissnödig att jag var tvungen att lämna den varma sängen ^^ Firandet kommer ikväll, så vi ska istället in till Funäsdalen och köpa massa mat som sen ska lagas under eftermiddagen, men nu ska jag ut i backen och fotas (Y)

och förlåt att jag inte kunnat svara på alla sms! täckningen i Mässlingen är kass så jag jag inte kunnat skicka iväg några meddelanden alls :/ men tack i alla fall för alla gratulationer, de värmer så mycket<3

och för er som undrar så fyller jag alltså 13 år. inget annat.


Kommentarer
Postat av: Barbienadja

Sv: Ja, det är jobbigt i början. Men man vet aldrig om det blir vi igen för vi har fortfarande kontakten och så. <3

2010-02-23 @ 14:09:11
URL: http://nadjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0