Idag växer solen fram mellan trädets alla grenar

publicerat 2010-02-17 klockan 21:33:27

min nya låt kallar jag typ mina hemligheter.

jag längtar tills den dag jag hittar min kamerasladd så att jag kan börja filma igen! Jag har verkligen cravings av att vilja spela in mig själv. E g o i s m kallas det xD hihi
men ni läsare måste ju få höra mina låtar! Jag har hittills skrivit 1 och en halv låt som jag är nöjd med :)
Dessutom så vill jag spela in när jag sitter med gitarren istället för vid pianot! Jag har tränat in "i want it that way" nu, så jag lääääängtar tills kamerasladden blir upphittad snart OM jag hittar den dvs.. 


Glömde att igår så var det exakt en vecka kvar tills jag blir 18 . dvs 6 dagar nu tills födelsedagen..
pirrpirr.
bilden är från .. gudvetnär? malmö är det i alla fall.
6-7-8årsåldern något :)
såhär söt var man då också !

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0