jag tycker om när du tar på mig

publicerat 2010-02-09 klockan 12:01:53

Jag pluggar för fullt här hemma! ;O
snart ska jag bara ta reda på fakta om hjärtsjukdomarna, sen ska jag ta och lära mig allt :D yäyy . Jag skriver lite smått samtidigt som jag ser på en serie, Spartacus. Den handlar om spartakus.. emellanåt är den väldigt ..vad ska vi säga... porrig? hehe Men att se halvnakna men springa runt och slåss är ju inte helt fel tycker jag?
Det händer verkligen inte mycket intressant nu för tiden? Jag mosade en halv kruka aloe vera i mixern och masserade in i mitt stackars utslitna hår. Jag vet inte vad det är med det.
Det är gult, torrt och allmänt ohanterbart :(
Problem 1. Använder jag silvershampoo blir håret blont men väldigt torrt.
Problem 2. Använder jag balsam blir håret gult, men mår ganska bra.
jag säger som alltid: fuckit. Jag ska plugga satan nu! MVG is tha shiet nivet :)

bilden jag tänkte lägga upp i lördags (om jag inte minns fel?) men typ så jag ser ut just nu :)
pussis<3

ps. klicka här för att se Spartacus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0