OMG JAG VISSTE DET! <3<3

publicerat 2010-02-18 klockan 19:43:36

skrev jag inte i "fuffens? :O" att jag trodde att föräldrarna var uppe till inget bra (up to no good) ? Tro fan att de var! När jag kom hem var det framdukat en massa ostar och seranoskinka, kycklingspett och champange ...och på min plats var ett fyrkantikt lagom stort paket. Hade det inte varit det jag trodde det skulle vara i den så skulle jag varit vääldigt besviken .. MEN DET VAR SONY ERICSSON AINO♥ Precis den jag ville ha<3<3<3
Nu är det lixom så att när jag vill ha något av mina föräldrar så brukar de oftast köpa nästan men inte riktigt den saken, men inte denna gång :D MY PRETIOUS (a) me luuuuuuuuuv(L) <3<3 Åååh fråga om jag är lycklig nu? ;) heell yeeeah ! ;D Sen fick jag lite money också, men det är ju skit samma, kommer ändå bara att köpa kläder för dem i gbg ;D
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0