panik.

publicerat 2010-02-11 klockan 12:12:43

mitt horoskop funkar inte.
jag får alltid världens panik då det händer :(
HATning.
sitter hemma för tillfället eftersom jag inte ville vara nyttig nog att utnyttja tiden i skolan för att arbeta.
så jag cyklade helt enkelt hem

hade fysik i morse, anders skoog är nog den ballaste lärare som finns.
idag låtsades han åka bil och slänga ut ett äppelskrott, bara för min skull :)
Jag: Åhh, jag har skrattat så mycket så att mitt smink rinner nu ju!
Måns: Ja asså, du har ju ganska mycket färg nu kring ögonen. Jag brukar aldrig då ha några problem med det.
höhö..
på klasstiden fick vi massa Polly :) inte mitt favoritgodis precis, men det var choklad, och dessutom gratis!
gratis är (nästan) alltid gott :D hihi
Så nu sitter jag då här.
Från tights blev det nu mjukisbyxor och tjockiströja ♥

gammal bild, har inte längre kvar min älskade rbktröja :( saknad.
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0