there comes a time when you hear a certin call (2failures)

publicerat 2010-02-16 klockan 20:10:05

1. Jag försöker göra en ny header. jag funderar på att kalla det omöjligt. hemskt. se själva.

jag kan helt enkelt inte le med tänderna,
ser så ... FALSK ut :(

2. Jag köpte en jättefin skjorta idag, och hade tänkt visa upp den här. problem nummer1: jag har ingen kamera, så det sket sig, problem nummer2: Den fanns inte i rätt färg på internet...
så tänk er denna i rosa! :D

ni måste inte älska den, jag gör det tillräckligt åt er!! ;)
nu är det enda som saknas ett gigantiskt stort vitt linne samt en robust halsband, and i'm good2go lixom!

puss<3

Kommentarer
Postat av: Casandra

Jag köpte denna skjortan härom veckan, supersnygg är den!



Fin blogg du har:)



2010-02-16 @ 22:45:32
URL: http://cazsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0