blöööööö .

publicerat 2010-01-22 klockan 09:23:16

sjukt meningslöst att jag är här.
i skolan pratar jag om nu.
jag kom hit, eftersom man skulle komma hit om man inte gjort alla talen,
vilket jag inte har eftersom jag inte börjat räkna än.
så kom jag försent stod utanför dörren en kvart eftersom petra inte kunde låna ut sitt kort i tjugo sekunder,
så jag fick vänta tills Julia Hahrs kom, så öppnade hon åt mig <3
och eftersom man inte behövde gå på lektionen bestämde jag mig för att sitta kvar,
vilket är bättre än att springa in och störa lektionen när man är en halvtimma försenad ^^
Och sen har jag fått reda på att resten av lektionerna idag är "inställda" eller typ egenarbete,
så det är bara för mig att åka hem igen (Y) yäy, vilken meningsfull dag -.-
internet där hemma fungerar självklart inte häller, så jag har ingen anledning att åka hem,
för då måste jag plugga xD ..iofs så vill jag hinna be brorsan att göra mig en tjänst innan han åker hem igen..
får se hur det går (: vi hörs senare, i promise !
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0