dagens sista.

publicerat 2010-01-25 klockan 19:36:57

nu har jag planerat att detta ska vara det sista inlägget för idag.
någon måtta får det ju ändå vara!!
idag har varit en dålig men skön dag.
dåligt- > jag gör inget av dagen.
skönt- > jag har inte gjort något av dagen.

nu undrar ni säkert om jag hade något vettigt att komma denhär gången?
svaret är som alltid näe. men jag ville säga att om 25 minuter kommer jag att se på guldbaggen 2010 och sen kommer jag att sova. och att jag har hittat mina nycklar!! :D
gissa vart de "dök upp" ?
..i tvättstugan -_-' det var inte så bra att de låg där.. eller jo det var de ju. men ni förstår vart jag försöker komma? asså ibland förstår inte jag hur jag kan tillåtas blogga. jag har aldrig något intressant att skriva om, och då jag har det så bara flummar jag fram det. men det är väl så jag är i verkligenheten också ? (A) heeeeehh ..


ATT JAG SKRATTAR ÅT DETTA ÄR SJUKT,
ÄNDÅ SITTER JAG HÄR OCH GRÅTER AV GLÄDJE?



vi får se vart morgondagen för oss när den kommer.
glöm dina bekymmer, imorn kommer det nya.

klicka för att se mig som avatar.
dålig jag vet.
jag har brist på bättre bilder.
puss<3


Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

är du medlem i MUF? :D

2010-01-25 @ 22:01:02
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0