dåså!

publicerat 2010-01-16 klockan 23:49:50

så var den dagen avklarad.
att ha släktkalas är alltid supertråkig, mitt emellan eller jättekul (amen daah typ),
och idag var en såndär mitt emellan faktiskt :P Jag hade verkligen supertrevligt,
men allt tog slut så fort! jag tycker det är så tråkigt eftersom alla plötligt lämnar mig helt ensam.
så jag fick se slutet av den senaste rocky-filmen innan jag gick in hit för att blogga (;
Idag fick man också träffa Morteza, Malins nya pojkvän! jättetrevlig snubbe.
och då känner man plötsligt hur ensam man egentligen är.
jag vill också ha en pojkvän. en såndär mysig man som bara vill kela hela tiden.
tyvärr vill ingen som jag vill ha, ha mig :'( men jag får väl leva ensam i resten av livet.. eller tills ngn dum jävel gör mig gravid, och så får han (förhoppningsvis) tillräckligt mycket skuldkänslor för att stanna med mig resten av livet! :D haha nej nu börjar jag spåra ur! jag borde inte vara uppe såhär sent egentligen :)
imorn ska jag se ifall någon butik i centrum har öppet, så ska jag utnyttja mellandagarna så mycket som jag kan.. om det är ngn mellandag kvar. när slutar det egentligen? :S jag har helt kommit av mig nu, efter min avskärmning i Härjedalen :$ hoppas jag kommer i takt snart! tills dess -> i just dono (A)
kisses honeys (; <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0