du är det finaste jag vet.

publicerat 2010-01-30 klockan 20:07:38

jag har nog kommit på grejen med rubriker.
jag ska skriva den fras i låten jag lyssnar på som kommer upp precis då jag ska skriva rubriken. vi får se hur det går (; haha .
ni vet dedär sconsen jag gjorde igår? de gjordes det "riktiga" semlor av, och resultatet: helt klart ätbara!

le semla! :D

jag och mina nya leggins :D
köpta på åhlens för 199:-
jag var helt enkelt tvungen att ha ett till par vanliga svarta tights, trots att dessa inte är vanliga,
ty de är vagt mönstrade :) (se nedan)

ser självklart inte ut som i verkligheten.. men ni får nöja er med bilderna ;)

förutom detta så har jag köpt två hårsprayer,

den ena är den absolut bästa jag någonsin provat, och båda var dessutom på extrapris,

så jag var glad (A)

nu ska jag vänta på ett samtal från gori :) från en taxfreekryssning ....mohaha

sen var ju egentligen planen att jag skulle rulla ner på stan och växjö kulturnatt,

men kylan och frånvaron av vilja gör att jag skippar det och stannar hemma ikväll igen..

borde egentligen verkligen ta och räkna matte eftersom jag ligger så sjukt mycket efter :(

men jag tänker inte förstöra min lördagskväll med skolarbete som jag gjorde igår,

nej istället ska jag nog ta och bekanta mig lite med Jim Carrey och filmen number 23..

popcorn känns som en själklarthet, men frågan är om man orkar det efter semlan :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0