frågor.

publicerat 2010-01-18 klockan 17:53:41

När gick du upp idag? 07.00 -som alltid
Senaste filmen du såg på bio? haha de var så länge sen jag var på bio! ...en shopaholics bekännelser tror jag! :$
Favorit TV-program? Glee
Senaste sms:et: Precis, frågade dig eftersom jag tänkte att det vore konstigt om du inte hade din makes nummer ;D tack så mycket! (:
Senaste personen du delade en middag med? Johan, Magnus, Morteza, Malin, Ulf, Gunilla, Farmor, Farfar, Mamma och Pappa (släktfest)..
Vad åt du till frukost? Omelett
Vad är ditt andranamn?
Eva Linnea
Din favoritmat?
tacos, alla dagar<3
Vilken mat gillar du inte?
sill, saker med svamp i och musslor.
Vilken är din favoritlåt just nu?
Jag har kärat ner mig i låten superman med Robin Thicke
Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
falska, lögnaktiga människor. jag klarar fan inte av när folk ljuger, särskilt dåliga lögnare..
Vilka är dina favoritkläder?
Just nu är det nog mina nya leggins, tillsammans med en svart, tight klänning och ett par riktigt höga skor!
Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
det skulle nog bli new york.
Favoritklädmärke?
jadu... Zara.
Favorittid på dagen?
men vad fan? det är väl olika för var dag? :P ähh, jag väljer 14.00!
Var är du född?
i Sundsvall
Vilken är din favoritsport att se på?
typ hockey . men jag gillar inte att se sport såvida jag inte känner någon som spelar .
Coca Cola eller Pepsi?
urk.
Fotboll eller ishockey?
hockey. no doubt.
Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
varken eller. men jag försöker att vara cool, så jag säger nattuggla.
Några spännande nyheter att berätta för oss?
jag är gravid.
Vad ville du bli när du var liten?
Jag ville skapa tecknade filmer eller serier,
Bästa barndomsminnet?
jag och min bror sprang i underkläderna kring mormor och morfars hus då det åskade och pissregnade ute :D
Nånsin rullat in någon i toapapper?
nej, men det är min dröm att någon gång få göra det!!
Varit med om en bilolycka?
Nej , inte vad jag minns...
Diamanter eller pärlor? åhh. svårt :( diamanter. nej pärlor. diamanter väljer jag.
Favoritdag i veckan? denna vecka blir det nog lördag.
Favoritblommor?
ähh. typ vanilj.
Äger du en cykel?
Ja, 2
Vem fick du senaste mailet från?
facebook, ingen annan som vill mig något intressant :'(
Läggdags?
Målet är kl 22, men det blir oftast typ 20 :$
Vad sysslar du med just nu?
svarar på en massa frågor?
Favoritfärg?
lila.
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu:
trött
Favoritgodis: dum fråga. nästa? (choklad är det enda svaret.)
Kläder just nu:
jeans och tjockiströja
Musik just nu: Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart
Vad sa du senast:
Du, jag har inte tid för det just nu..
Sommarplaner:
sova
Fisk eller badkruka:
fisk ffs.
Saft eller alkohol:
gillar inte saft..
Hur många kuddar sover du med:
för tillfället : 5
Favoritväder:
Soligt och regnit växelvis
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
en snygg man, klädombyte och nät.
Spelar du nåt instrument:
piano typ. en gnutta gitarr också. (önsketänkade)
Sparare eller slösare:
beror på vilken tid i månaden :)
Tror på liv på andra planeter:
det måste ju finnas någon mer än oss här..
Kommer du ihåg din första kärlek:
tro fan :)
Älskar du honom fortfarande:
nej det kan jag inte påstå.
Har du några homosexuella vänner:
jeas
Tror du på mirakel:
klart det finns mirakel.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
aah.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Beror på, allt har ju sin gräns.
Ser du på kärleken som ett misstag:
va???? nej? :SSS
Hur många barn vill du ha när du blir stor:
2 - 3
Bio eller promenad:
åhh, bio känns väldigt inbjudande just nu<3
Är du kittlig:
inte överdrivet. men ja :)
Snarkar du?
inte vad jag vet ^^
Stjärntecken?
fäskarna
Rädd för insekter?
önskar att jag kunde säga nej, men jo.
Äckligaste insekten:
spindlar
Största svaghet:
snällhet? jag är svag för charm också.
Det här är jag bra på:
att sminka mig xD haha kom inte på ngt bättre :P
Bästa bok?
a piece of cake av leila lindhom (A) hahaha
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
att kunna ta an alla former.
Vad vill du jobba som?
något coolt. typ.. personlig tränare :)
Chips, morötter eller godis?
choklad.
Pizza eller hamburgare?
kebabpizza<3
Skriver du dagbok?
bloggar :)
Stökigt eller välstädat?
stökigt :P (asså inte med vilje.. det bara blir så.)
Gungar du på stolen?
Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
om jag fick chansen skulle jag inte tacka nej.
Vilken hand håller du gaffeln i ?
beror på om jag behöver kniven eller inte.. men hälst i högerhanden.
Är du rädd för blod?
Nej
Saltar du på maten?
heeeehh. (a)
Gillar du att sjunga?
ja för fan, om jag sjunger bra är en annan femma..
Anser du att du är stark?
nej. det var jättepinsamt idag när jag försökte bryta arm med carl, då jag tog i med båda armarna och kunde inte ta ner hans x$$$
Brukar du sola?
på sommaren bara..typ
Vad gör du om du får hicka?
försöker tänka på annat
Röker du?
Ibland
Snusar du?
Nej
Använder du knark? Nej är du dum??
Kaffe, te eller inget?
KAFFEEEE<3 :D
Har du en besatthet?
Nej det tror jag inte ..eller?

bild från farfars 85årsdag som vi firade i lördags :)
ps. underbart att fota folk som inte är riktigt berädda :D loving it<3


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad söt du är<3

2010-01-18 @ 18:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0