i burn for you

publicerat 2010-01-31 klockan 20:34:02

har lekt med maya idag :)
först såg vi färdigt filmen Never Back Down som jag fick förklara hela handlingen om ^^
sen sprang vi ner till Broquist konditori, men de hade inget som tilltalade varken mig eller maya,
så vi gick in på 88:an (kiosken brevid) och köpte var sin vaniljbulle och wienerbröd !
smaskens smaskens, sen sprang vi hem igen, kokade kaffe, satte på filmen How to loose a guy in 10 days och tjockade oss rejält med det välförtjänta fikat ;D


vi ser ju helknäppa ut på bilden.. och det är vi ju också, så det är ju bra. kanske. vissa kanske menar att det är konstigt att suga på varandras kinder, men inte vi (A) dessutom borde jag ta och tvätta spegeln. och skulle jag inte skrivit det här så skulle nog ingen märkt det. jag är inte smart. men det har jag aldrig häller påstått haha

detdär att plugga idag gick åt helvete.
men det kanske är bra ändå, för annars skulle dagen inte blivit sådär grymt bra som det blev :D
dessutom så har jag chattat med så många underbara människor! vissa är ju bara så gulliga att man bara vill äta upp dem ...på ett icke kannibalistiskt vis...
nu är jag sådär flummig igen som jag inte borde vara på bloggen men alltid är.
det betyder att jag ska sluta skriva nu och fortsätta med det jag höll på med!
ska också lägga upp dagens låt :)
men det får bli ett annat inlägg !
puuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0