jag är världsbäst ! ;O

publicerat 2010-01-19 klockan 21:32:13

jag har precis gjort väääärldens bästaste powerpoint inför världens bästaste redovisning om åska imorn :) bara för att de kommer att bli så grymt så har vi hemlihetifierat delar av den så att inga saftiga händelser kommer ut (A) ..ni som läser detta kommer nu att bli så taggade på att gå på redovisningen att ni säkert kommer att bli sjukt besvikna, men inte jag. jag kommer att bli nöjd. bara för att den är så sjukt bra :D

btw hade jag mittbena idag (som många anmärkte på) och senast jag hade det så såg jag ut såhär.
har ni sett hur übersöt min hund var då också ? :D
nu ska jag bara göra en till ppt om elektrisk influens -.-' :'(
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0