kommande filmer vår/sommar 2010

publicerat 2010-01-11 klockan 20:05:27

jag tror att 2010 kommer att bli ett sjukt bra film-år..
det finns redan flera filmer som jag verkligen längtar tills de kommer ut (:
bl.a. valentines day, som jag la ut trailern på igår

här är några fler filmer som jag absolut måste se
och en trailer till månadens mest intressanta film:
(eller ahh, ibland månadens mest intressanta filmer :D )

i january: Hachiko och It's Complicated med Maryl Streep


jag gråter bara jag ser denna trailer av Hachiki <3

februari: prinsessan och grodan (en disney-film)
Valentines Day, filmen jag berättade om tidigare
och Nine med Nicole Kidman, Kate Hudson, Penelope Cruz och Fergi (bland annat)
Farsan: En film av Josef Fares (som gjorde Jalla Jalla och Kopps)



nine

mars: en självklarhet, och månadens största måste se är Alice i underlandet med Johnny Depp!
Jag har sett fram emot denna under minst ett år :) The Bounty Hunter

 

vilken annars, än Alice i Underlandet? :)


the Bounty Hunter

april: iron man 2, The Backup Plan med Jennifer Lopez (i know, hur länge sen som hääälst:O ) och A Nightmare on Elm Street (nyinspelning av den gamla filmen, heeemsk :( )

the backup plan

maj: en intressant film är Robin Hood med Russel Crowe.. Jag undrar hur de har gjort filmen eftersom en trailer jag glimtade lite på verkade totalt annorlunda mot alla andra Robin Hood-filmer jag sett.. En film jag defenitivt kommer att se är den sista Shrek-filmen, och sen självklart SATC 2 !

längtan<3

juni: karatekid har jag hört talas om, med Jackie Chan ! en nyinspelning av originalet tror jag
Grown ups är en komedi med ett flertal större kändisar :) Toy Story 3 kommer också!

karate kid med Will Smith's son !

var tvungen att visa denna också :) Grown Ups

juli: Twilight: Eclipse -såklart, Salt, en film med Angelina Jolie och sen Knight and Day

knight and day!

 

Sen hittade jag inte fler filmer med färdiga trailer, men fler filmer kommer det definitivt under året :) !

augusti: The Other Gus med Will Ferrel och Mark Wahlberg
Eat, Pray, Love med Julia Roberts och The Baster med Jennifer Aniston (som jag antar att Björn redan längtar efter? haha)

september: Faster med Selma Hayek och Dwayne Johnson
You Will Meet A Tall Dark Stranger med Antonio Bandera och Anthony Hopkins

oktober: Megamind (en animerad film med Will Ferrel och Brad Pitt)

november: Due Date - en film med Robert Downey Jr(från Iron man) och Zach Galifianakis(den skäggiga från Hangover) Jag ser faktiskt fram emot denna film, den verkar asball :D

december: Trust me, med både Alexander och Gustav Skarsgård (jag tror att det är en svensk film)
The Green Hornet med Seth Rogen och Cameron Diaz

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0