last but not least ..

publicerat 2010-01-07 klockan 21:00:27

oj..
satte mig här för att skriva om vad jag gjort idag
men jag kom inte på något
tomt.
sen kom jag på att det enda jag har gjort idag är att vispa ägg.
inte kul alls.
men mestadels mitt egna fel :(
jag hade hela äggen i mina "mjuka maränger", vilket man tydligen inte skulle ha -__- heeeehh...
så det är vad jag gjorde från klockan 8-12 :( därefter gjorde jag om hela skiten och vid 16 var mina
"hi-hat-cupcakes" färdiga. och sjukt äckliga. men det var jag ganska förberedd på ändå xD
Vid femtiden kom det en stor gul lastbil upp till restaurangen.. sara sprang fram till gubben som kom ur den. tro fan att de är skidorna!! ..visserligen aningen försenade.. men de var här nu :)
så jag satte mig och drog upp alla kartonger och hällde ut skidorna på golvet för att sen springa ut i 30 minusgrader och organiserat lägga kartongerna i en kärra. Mmm, det är just nu som ni ska tycka synd om mig ;) hihi
sen dess har det inte hänt så mycket..
jag har packat alla mina kläder och ser just nu på family guy med sara och stefan..
eller nästan iaf. de ligger i soffan brevid här och sover ;O :P
jag ska springa in och samla kraft inför imorn,
sista dagen på jobbet!! ..för sju veckor iaf :)
längtar nästan hem<3 men nästan så menar jag att jag längtar tills jag träffar alla de jag saknat

men det blir då det !
nu blir det sängen :D
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0