måndagsbarn.

publicerat 2010-01-18 klockan 10:03:33




fick en sån sjukt bra start på morgonen idag,
vet inte riktigt varför men så blev det i alla fall! :)
har varit ute och gått en ganska lång runda med hunden,
duschat, och fixat mig . Nu har jag klätt mig och ska cykla iväg till skolan!
Det är ett par nya jeans jag har på mig,
sjukt sköna dessutom! Jag köpte dem på Cha Cha på triangeln i Malmö,
men det är märket Vila, så de går ju förmodligen att köpa där också ..
Ett riktigt bra köp faktiskt, kostade tre hundra kronor bara!
Jag köpte även ett par leggins på H&M , men de får ni se senare i veckan förmodligen :) me love them<3
vi hörs senare babes, i'm off to skul :D
puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0