öhh. dalmatin?

publicerat 2010-01-14 klockan 16:42:34

min hund ääääälskar snö. tror jag. hon beter sig iaf helt konstigt då det ligger snö på marken.

hennes snö-rutiner:
1. lägga sig normalt (dvs. på mage) mitt i snön
2. äta lite snö (vilket är mindre normalt)
3. Rulla runt i snön och vägra att gå där ifrån.

vad tar man då till lärdom av detta?
är sally för varm och vill kyla ner sig?
maya kom med hypotesen att min hund egentligen vill vara dalmatin, vilket hon blir snäppet närmre då snön fastnar i pälsen.. hum.. (:

min hund under ett år:


våren


sommar


höst



och då, vinter! :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

sv, hm jaså det var konstigt.. har inte märkt av att min hud torkats ut och jag har använt dem i ca 2 år nu om inte längre..

2010-01-14 @ 17:10:12
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0