ojsan.. gott nytt då? :P

publicerat 2010-01-01 klockan 18:33:30

jag uppdaterar mig aningen dåligt?
har ju inte sagt gott nytt år till er läsare än,
men bättre sent än aldrig är det ju! så here it is..
GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA :D jag hoppas att 2010 blir lika bra som 2009, om inte ännu bättre,
2009 var ju fan bara bäst !!

året började i alla fall bra!
ute i barnbacken idag, världens sötaste unge underhöll mig ute i kylan!
faktiskt stefans kusins son :)
frågade fem tusen frågor varje gång han skulle åka upp så han hann inte prata färdigt innan han försvann upp i backen xD så hade han glömt vad han pratade om då han kom tillbaka, så gick cirkeln runt haha :)
nyårsfirandet igår var inte helt fel det häller, även om det blev lite sent då det var en arbetsdag efter..
men mer om det en annan gång ;)
just nu ligger vi och degar i sofforna,
jag sara och stefan.
stefans pappa får pista i backarna (:
orkar inte skriva mer nu (A) puss på er, och gott nytt år! hihi
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0