people

publicerat 2010-01-26 klockan 19:53:21

folk kan tycka att jag är elak.
folk kan tycka att jag är jobbig, högljudd, irriterande, rent ut sagt jävlig. Och visst, jag kanske är alla dedär grejerna i viss mån, men vad folk tycker spelar inte en sån stor roll. det är vad mina vänner tycker, som jag bryr mig om.
Det värsta jag vet är när mina vänner mår dåligt. jag klarar inte av det. Jag anser att jag själv kan läsa av människor relativt bra, särskilt mina vänner. jag märker faktiskt när dom mår dåligt, och jag HATAR när de förnekar det. Då finns det ju inget man kan göra åt skiten, utan bara att glo på medan man ser hur dåligt de mår. hatar det. Jag finns här. Jag gör det. Vill att ni ska veta det.. puss<3


ps. vissa människor borde bara inte finnas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0