plump

publicerat 2010-01-14 klockan 20:15:36

alla dagar kan ju inte vara perfekta, så är det bara.
idag var en sån dag som då var mindre perfekt -_-
wilson och dzan har kommit på att jag är väldigt lätt-retlig då det gäller.. vissa grejer..
lite annat skit hamnade också på denna dag. typ jobbiga föräldrar och extrema ögontix.
Ann, bio/omv/kemi läraren måste tro att jag är helt störd och typ försöker flirta med henne eftersom jag blinkar mot henne hela tiden med högerögat xD än så länge har altså inte banan hjälpt mot ögonticksen. suck.
mer än detta har jag inte att säga. förutom att jag är trött på denna dagen. kanske borde ta och läsa min svenskabok lite? :)
...ja. det ska jag göra ! fram tills någon snäll själ skriver till mig på msn eller så (A)  :D


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Det har du rätt i, om dagarna alltså.

2010-01-14 @ 21:18:41
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0