question.

publicerat 2010-01-13 klockan 15:39:23

dagen började med en sovmorgon, vilket var skönt, trots att jag inte spenderade den sovandes (:
kvart över nio började kemi/biologi/omvårdnadslektionen som slutade vid elva. inget intressant med det, så jag skiter i smådetaljerna där. på fysiklektionerna så skulle vi redovisa (vilket INGEN var beredd på, men bäst som jag är fick jag kungen att låta min grupp (tre, den bästa gruppen) att få redovisa nästa vecka istället, för att vi ska redovisa fakta, till skillnad från de andra som ska visa oss hur man räknar ut tal..
Vid lektionens slut hade bara de ifrån vår klass redovisat, för att nv08 är fega ;) hihi
kom aaaningen försent till mattelektionen, var ju plötsligt paniktvungen att köpa kaffe, vilket jag gjorde :)
på klasstiden skulle vi välja mellan olika vinteraktiviteter som vi ska utöva under en friluftsdag den 2/2 ..
vi fick välja mellan flera alternativ, men jag har fastnat mellan två. pulkaåkning i tomtebacken, eller skridskoåkning på isbanan vid värendshallen?
vad skulle ni valt?


jag har brist på normala bilder, så..

förövrigt. dagen har pågått under mitt berättande om hur mycket mina skor kostade, och påpekande om mina ögonryckningar som jag tvingar alla se på :) jättejobbigt är det!
jag googlade det, och läste att banan tydligen ska hjälpa. ringde mamma och bad henne köpa det.
så förhoppningsvis så hjälper det! ska meddela om det lyckas :D
och nu snöar det ute. ville ha det sagt bara..
förövrigt tycker folk att kungen favoriserar nv:arna från vår klass ^^ ville ha det sagt också faktiskt. :)
that's all folks! kissssssses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0