så jävla grymt kul!! <3

publicerat 2010-01-20 klockan 20:31:38

då har man sjungt framför sådär 50 nior plus minus föräldrar :)
så grymt skoj det var!
måns stackarn var så skakig innan att pajen vi åt trillade av hans gaffel^^ <3
jag började skaka först när det första bandet tackade för sig och vi var tvugna att stiga fram till våra instrument ..
Jag slutade inte skaka förrän jag själv fick resa mig från pianot för att ta tag i micken och sjunga "solo" med tanja i bakgrunden :) are you gonna be my girl - fast man. altså are you gonna be my man sjöng jag ^^
så jävla bra det gick! såååå nöjd<3 efteråt fick jag kramp i vaderna, men det hade nog aningen att göra med att jag sprungit runt i TRETTON cm:s klackar hela dagen :P men snygga är dem<3
tanja sa att publikens små fjortisar hade suttit och kollat in skorna ;)
sen har jag väl inte så mycket mer att säga?
jag är sjukt nöjd med dagen.
för er som bryr er så gick redovisningen om blixtar så gick den också jättebra,
om man bortser från att carl typ skrattade åt mig, och att wilson satt bakom läraren och låtsades vara förståndshandikappad och gjorde miner :(
men vi fick iaf bra kritik! :D


(var tvungen att lägga ut en bild bara, vilken som hälst. och denna passade bra med min känsla :D )

åååh, jag är så glad just nu! <3 nu ska jag se på andra avenyn, första avsnittet på den nya säsongen nu ju :D
imorn ska jag kamma anders hår medan tanja förklarar för resten av klasserna vad elektrisk influens är..
PUSS PÅ DET VA?
pusspusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0