so damn nice!

publicerat 2010-01-03 klockan 20:37:37

ledig imorn <3
första gången sen 19 december :O jag längtar !!
jag ska börja med att sova tills jag vaknar (av mig själv altså<3 )
sen ska jag klä på mig, vandra in till stora stugan, äta frukost, se lite på tv och vänta tills syrran vaknat.
därefter rör vi oss in till kappruet, och vi ska åka skiiiiiiiidor <3<3<3 ..önska mig lycka till.. hehe
ähh, fan. jag måste klara detta. pinsamt annars. att jobba på en skidanläggning utan att kunna åka skidor ..

en liten flicka skulle åka hem till sin hemstad, och ville säga hej då till mig (som flitigt hjälpt henne i backen), och så fick jag en liten kram :) sånt som gör dagarna i backen värda allt slit <3
en jätte sötpojke vägrade ploga, men han var lika söt för det.
sen trillade han, inte helt oväntat. och grät. jättehögt. men var sen fortsatt jättesöt.
två bröder var så sjukt sociala, de hade något att säga varje gång de åkte förbi mig.
dessutom var de lata :P fick putta upp den för den lilla kullen haha

ähh, riktigt skön arbetsdag har detta varit!
men jag hoppas att min lediga dag lever upp till mina förväntningar :)
nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, så att jag kan dra ut så mycket som möjligt ur sovmorgonen.
så att jag får sova ut innan ljuset väcker mig..!


blev en liten bild på söta syrran :)
puss på er andra<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0