söndag

publicerat 2010-01-24 klockan 19:28:54

fan vad tråkiga söndagar är!!
det är nog den tråkigaste dagen som finns.
måndagar är tråkiga, men det är bara för att man måste gå till skolan efter två dagars ledighet,
men då har man åtminstone något att göra.
nu försöker man göra ngt, men misslyckas alltid! :(
jag har börjat se på filmen "pride and prejudice" men efter 65 minuter bestämde sig hemsidan att bara lägga ner, och så fick inte jag se den mer. sen har mamma och pappa hackat på mig över diverse grejer(y)
och det är väl det jag har gjort hittils?
ätit lite goda godisar och klippt av dreadlocks från sallys armhålor har jag också hunnit med.
ikväll ska man kanske se Johan Falk för att ha något att prata med Anders om..

old piC.
fan vilken dålig dag.
bajs.

btw. så vill jag bara påpeka att jag hatar att folk är så sjukt dåliga på att uppdatera sina bloggar,
särskilt just på söndagar! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0