strålande

publicerat 2010-01-06 klockan 21:04:53

tommy lärde mig baka kanelbullar idag, PÅ RIKTIGT,
och de blev faktiskt lyckade :D
sen har jag i stort sett bara städat hela dagen.. diskat och gjort i ordning i städskåpet.
eller ja, det gjorde jag fram till alla andra gick hem vid fyra för då fick jag först ta och bära ner 100 kg pjäxor ner till personalrummet i källaren och sen måla golvet bakom baren :)
och det var allt jag hann med idag tror jag.. eller jag hann faktiskt med att lyssna på Micke då han gnällde på att jag skrivit elaka saker om honom här på bloggen.. Jag tog det som en pik om att han gillade att jag skrev om honom så jag bestämde mig för att skriva lite till.. altså det som nu står här ovan ;)

på vägen hem.. eller snarare på vägen till och från bilen så tittade jag upp,
och såg världens finaste hav av stjärnor <3
har aldrig sett så mycket stjärnor på en och samma himmel (i verkligheten då), och Sara och Stefan sa att det ibland är ännu fler .. amazing :O
nu har jag och Sara börjat se på film på sexan.. men det lutar mer åt att gå och lägga sig :)
jag känner nästan hur lillstugan ropar på mig med sina varma element (A)
storstugan är så dåligt bygd så all kyla tar sig in, och all värme ut :( inteokej.
ska stoppa fötterna i trätofflorna och klampa ut i snön :) puss!<3


Kommentarer
Postat av: Emmy

vad duktig du är som städat :) jag vill oxå kunna göra kanelbullar, så gott ju! men du jag har en fråga oxå hihi.. var har dina sångklipp tagit vägen? du var ju duktig (A) kram kram <3

2010-01-07 @ 20:18:29
Postat av: Jag

haha jo, jag får ju betalt för att arbeta, och då kan jag ju lika gärna städa om det inte finns något annat :)

Kul att du uppskattar mina klipp ^^ Just nu sitter jag i en stuga i fjällen och har varken tillgång till piano eller sladd att lägga upp foton eller videor :P men jag är hemma igen på lördag, så då får jag väl lägga på en rem och lägga ut en video ;)

kramkram<33

2010-01-07 @ 20:36:54
URL: http://geekindisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0