wonderful<3

publicerat 2010-01-04 klockan 11:35:26

med tanke på att jag jobbat non-stop i 16 dagar så tänker jag njuta jävligt mkt av denna dagen :)
16 dagar är kanske inte mycket, men med tanke på att jag (i stort sätt) aldrig jobbat förut,
 så är detta väldigt duktigt.. tycker jag(A)

jag började dagen med att ligga kvar i sängen och se färdigt på lady och lufsen, som jag började se igår kväll.
btw är den filmen väldigt överskattad tycker jag .. det händer fan inte ett skit. men det är min åsikt ..
sen smög jag mig över snön in till stora stugan och gjorde i ordning varm choklad och mackor som jag njöt i James P. Sullivans och Mike Wasowski's sällskap <3
jag hade tänkt se på Love Actually, innan jag insåg att den var på franska ;s det är helt enkelt inte bra att ladda hem filmer.
när filmen var slut tog jag och städade lite innan jag och sara åkte iväg till anläggningen, där jag nu sitter och bloggar, i väntan på bättre tider :P ..eller ngt haha
sara jobbar för fullt, medans jag vägrar det! ingen, jag menar INGEN ska förstöra min lediga dag :D

det var allt jag hade att skriva!
stumt.
men ähh. ..PUSS! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0