god morgoooon!

publicerat 2010-01-30 klockan 09:40:06

god morgon mina solstrålar!!
idag är en underbar dag :)
vädret är bajs, men vad gör det, då humöret är på topp?
idag ska jag se om min kära vän carl har tid att leka en stund,
så ska jag se om jag kan dra med honom till musikhuset och lyssna på vår lärare uppträda..
men det får vi se om jag lyckas med (chansen är väl inte så stor...) hehe.
what else?
jo, klänningen jag började sy på igår ska tydligen bli en tubklänning ..
problemet är att jag inte vet hur man syr det..
men det fixar sig säääkert :)
ska städa undan alla kläder jag har på min säng också .
så jävla skitit ha jag det :$

tagen julen 08 hos mormor och morfar. speglar av min känsla p e r f e k t
13.50 ska man träffa en liten maya på stan också :D
PUSSPÅDET<3
åååh, jag visste att detta skulle bli en bra dag!
pusspusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0