and the whole world smells like fresh paint

publicerat 2010-07-30 klockan 16:37:27






Hastigt och plötsligt bestämde jag mig för att springa ner på stan. Det regnade inte så mycket precis när jag gick ut, men så fort jag kommit utom synhåll hem så börjar det ösa ner. Självklart är jag för lat (och envis) för att gå hem så jag fortsätter ner till stan. Tur var väl det ändå, för tänk så hade jag inte gått in på h&m och tagit den sista 37:orna av de leomönstrade kilklackarna !? gorgeus♥ Jag är inte (eller har i alla fall aldrig sett mig som) en kilklacksmänniska. Har liksom försökt undvika dem, men då dessa underbaringar kostade 99 kr(!) kunde jag bara inte säga nej :) Jag har inte gått i dem än, eftersom min lilltå skriker vid minsta beröring pga. ett litet skavsår.
Peace-örhänget fanns inne i ur & penn, korsörhängena hittas på Glitter. När jag väl kom bort till Gina så tänkte jag hitta en stickad tröja, som är "trasig" (den ska vara så). Den hittades självklart inte eftersom alla 13åringar sprang runt och var i vägen. Så det sket sig. Men jag hittade en leo-tunika som jag i alla fall bestämde mig för att pröva. Och vad hittar jag inte inne i mitt omklädningsrum förutom den stickade myströjan? Visserligen var den skiitful, men jag gav den lilla vita tishan som hände brevid en chans, och vi blev kära i varann ^^
Linnet och legginsen fanns inne på bikbok. UUUNNNDDDEEERRRBBBAAARRRTTT sköna leggins. Jag tänker spendera hela hösten i dem!♥:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0