baby don't worry, you were my only

publicerat 2010-07-11 klockan 11:55:49



UNDERBAR början på en söndag! Vaknar klockan 9: somnar om! det händer fan inte ofta att jag lyckas somna om då jag sovit i 8 timmar, men idag så gjorde jag det :) Sen, klockan elva så går jag tillslut upp eftersom jag är så jädra kissnödig :P Efter besöket hos toaletten lägger jag mig brevid mamma i deras säng. Det dröjde inte länge förrän pappa kommer inskuttandes med en skål vattenmelon (troligen min favoritfrukt, men har svårt att bestämma mig) som blir min frukost. Efter detta springer mamma och pappa ut på baksidan av lägenhets-huset (vad heter det egentligen?) och plockar färskpotatis. Då passade jag på att göra iordning en ice-tea av grönt te, lime, en liten nypa socker och MASSA IS♥!
så nu sitter jag här och bara njuter av livet. Vad gör ni idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0