Där ögonblick blir till evighet

publicerat 2010-07-18 klockan 20:57:35

Och här kommer en himmla massa bilder från helgen som gått!


först tog vi en liten bensträckare i Eksjö och tittade på en "fin" trädgård, som såg mer eller mindre ut som mormors trädgård, om man bortsåg från alla fågelskrämmor som man fann här och var :P


så mamma och pappa var föga imponerad, så vi åkte vidare.


därefter åkte vi vidare till ett ställe (har ingen aning om vad det heter) för att äta lunch
En lång trappa, det var nästintill omöjligt att ta sig ner med Sally i  kopplet, jag dog några gånger..




där fann en otrolig utsikt över ett vattenfall


..och ett litet vattenfall ^^


bara för att vi är så vackra :))
(och NEJ jag passar inte i glasögon..)


sen tvingades jag ner till floden för att hämta vatten till hunden. Där fanns brännässlor och hala, vassa stenar, men jag överlevde !


40 SEKUNDER

så lång tid tog det från det att vi stigit ur (den perfekt parkerade) bilen på mormor och morfars uppfart tills att sally var nere vid sjön och plaskade runt x)


tönthund.
blöt hund.


sen kom staffan och lykke för att mellanlanda innan de far vidare upp till Leksand.


för att jag är söt.
egentligen.
om jag verkligen verkligen vill...


en lax i en ungsplåt är lättare att säga en sex laxar i en laxask.


för att jag har en ful broder


för att jag har en glad far


för att min mamma inte gillar massage (6)


på lördagen åkte vi in till vackra askersund :)




under kvällspromenaden hittade jag en gigantisk snigel som bar på en mindre snigel.
detta var omysigt .


bild från idag
från vänster:
kusin Arvid, tjock morfar, kusiners pappa, min pappa och kusin Hugo


På hemvägen stannade vi till i Vadstena för lite stadsvandring och inspiration till vårt hus och dess trädgård.
jag brydde mig mest om glass. BEN AND JERRY PEANUT BUTTER COOKIE DOUGH ♥!!


Sally brydde sig mest om pappas glass (kolla hennes blick alltså!! xD )


sista bilden innan hemfärd! Vi stannade även till i Jönköping och åt hamburgare på Sibylla, men de  bilderna blev totalt ointressanta  (till skillnad från dessa otroligt intressanta och glädjefyllande bilderna jag visat nu haha)

Sådär, nu vet ni på ett ungefär vad jag gjort hela helgen:)
Glömde mobilen hemma, och mormor och morfar har inget bredband så jag har inte haft en chans till att uppdatera, ledsen för detta .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0