do your thing honey

publicerat 2010-07-18 klockan 21:55:37


min humor ! ♥

först blev jag ledsen när jag såga att klockan var fem i tio, eftersom jag då missat alla bra filmer som börjat klockan nio. Till min förvåning var det bara Ondskan som var en någerlunda bra film som börjat klockan 9. Men vem vill se en film som börjat en timma tidigare, och dessutom inte forstätter förrän efter nyheterna (usch)? Så fatta vad glad jag blev när jag såg att Billy Madison ska börja nu! :D Detta var min favoritfilm för fem år sen, men har typ inte sett den sen dess ^^

billy madison, klockan 22.00 på kanal 6 :)


Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Godnatt och sov så gott! :D

2010-07-19 @ 00:45:42
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0