lista snodd från Kenza :)

publicerat 2010-07-01 klockan 15:53:58

Dagens lista

Senaste

Låt du hörde: vet inte vad den heter ... "where you gonna go, where you gonna sleep tonight"

Film du såg: Grease

Mat du åt: köttfärssås

Kram: Sara (syster)

Puss: Sally, tyvärr..

Känslan: Misslyckad och tjock

Resa: Öland

Glädje: Se min tjockishund vara klumpig

Dröm: ?

Person du träffade: Sara och Stefen

Personen du pratade i telefon med: Mamma tror jag

Personen du fick sms av: Pappa

Gången du åt 7-eleven korv: Har aldrig ätit ^^

Gången du var utomhus: räknas balkongen? för tio minuter sen isf..

Gången hela din familj åt middag tillsammans: En månad sen ungefär :)

Saken du köpte: En bh från lindex

Allmänt

Ska bli skoj: Malmö imorn <3

Ska inte bli skoj att: skolan börjar om några veckor :'(

Sparar till: Ett liv.. och studer .. en bil. körkort också för den delen... och en fräsh TV

Pålägg som gäller: ost

Önskar att jag var bättre på: att ha självdisiplin

Dagens dryck: Varm choklad

Vad saknar du: en man.

Tre band/artister: Maroon 5, Håkan Hellström och Owl City.

Vad har du gjort idag: degat

Brukar du svära mycket: ja fan

Hur tidigt stiger du upp: helt beroende på. Idag steg jag motvilligt upp vid 8 -_-

På helgerna: som sagt..

Vad ska du göra ikväll: typ äta middag och renovera

Hur många timmar sover du per natt: mycket olika

Vem är snyggast i världen: jag. ne skojja. Johnny depp? gud vad tråkigt svar. Men Alexander Skarsgård och Taylor Lautner kommer långt upp på listan också 

Vad är det för veckodag: ...torsdag?

Bästa saken som hände mig förra sommaren: håller med Kenza: Jag hade riktigt kul. Riktigt jävla kul. Det var det bästa!

Favoritplagg i garderoben just nu: Ett par underbara svarta skor om de räknas som ett plagg :) annars så är det mina midjehöga jeans-shorts

Längd: enligt polisen är jag 169 cm 

Vikt: aldeles för mycket ..runt 70+ 

Byter gärna garderob med: Sarah Jessica Parker

Byxa eller kjol: Kjol

Senast utlästa bok: oj.. någon barnbok tror jag x)

Mitt rum kan beskrivas som: stökigt

Mig själv med tre ord (just nu): trött uttråkad och besviken

Jag tränar: ibland

Jag ville bli när jag var liten: författare, kock eller filmproducent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0