please don't leave me

publicerat 2010-07-08 klockan 15:36:57


karin by lund: godess
dessutom sjukt snygga dörrar, precis sådana som jag ska ha i mitt rum sen :))

Blir så sjukt förbannad på mina föräldrar som tror att jag ska spendera mitt sommarlov städandes eller att jag ska renovera huset. Vad fan?
1. Hur jävla kul är det att renovera ensam?
2. Sommarlovet går ut på att jag ska VILA UT.
3. Jag hjälper i alla fall till minst 2 timmar per dag RÄCKER INTE DET?

näe. Jävla bortskämda mina föräldrar är. Sara har skämt bort dem. Och nu ska hon komma hit och göra om skiten eftersom hon och hennes pojkvän ska arbeta med huset så intensivt att man aldrig sett maken till det! Och inte nog med att de ska ta över mitt sovrum (vilket jag inte har något emot -egentligen) så tvingar mamma mig att STÄDA det. FUCK NO. Ska de ta mitt rum så får de ta det som det är ärligt talat. Sist de var här så såg det värre ut när de lämnade det än när de kom dit. Det var säkert jag som gjort den största bidraget till det, men ändå. Saken är den att de nog inte tar så stor skada av att det ligger en lotion på skrivbordet eller skor på pianot.
Mamma springer runt som en idiot och stressar upp sig. Jag tänker bara vänta på rätt tillfälle, då hon blir arg på mig. Då tar jag chansen och springer ut "i all min ilska" för att träna:)
vill också ta tillfället i akt och säga att det är jävligt skönt att ha en blogg där man kan ta ut all sin ilska ♥
puss på den! :)


ps. jag älskar min familj (egentligen) så tro inget annat! ..men de är ju som sagt min familj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0