though hope is frail, it's hard to kill

publicerat 2010-07-29 klockan 22:42:30


fult ..eller vackert?

Jag och min bästa vän (paint) fantiserade runt lite, och plötsligt så hade jag ett ansikte med två exakta halvor.
Så skulle jag ha sett ut om det inte skulle skett en enda mutation i någon av alla de miljontals celler jag har i kroppen. Läskigt, med tanke på hur konstig jag ser ut!

Om du vill kolla hur du skulle se ut så följ bara dessa löljligt lätta stegen:
1. Ta en bild på dig själv precis framifrån
2. Öppna bilden i Paint
3. Klicka på markering-ikonen och markera halva ansiktet, och var noggrann så att det är på mitten av nästippen, och i vecket på överläppen
4. Kopiera ansiktshalvan och klistra in den igen.
5. Högerklicka inom det markerade området och tryck på vänd/rotera. När den nya "lådan" dyker upp ska du välja Vänd vågrätt om den inte redan är vald, och tryck sedan på OK
6. För den nya ansiktshalvan ovanför den gamla asymmetriska och släpp. Var noggrann med att den hamnar i rätt höjd, och i rätt avstånd från "orginal-halvan"
7. Du har nu skapat dig ditt egna symmetriska ansikte! Inte så svårt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0