tomorrow i'll be gone

publicerat 2010-07-10 klockan 13:38:58

VARFÖR är det stora ordet som ekar i mitt huvud. Tidigare idag när jag var och tränade hörde jag en låt. "humm" tänkte jag. Jag kände igen låten, men den lät ju nästintill hemsk. När gubben i radion efteråt presenterade artisterna som EMD förstod jag allt. Jag har i hemlighet egentligen aldrig haft något emot EMD, inte alls. Så varför ska de göra såhär mot en av världens bästa låtar? Göra en pop-pojkbands-dänga av Save tonight är inte okej grabbar! Ni kan lyssna här nedanför och bestämma er för er favorit :)


EMD - Save tonight

orginalet ♥:

Eagle Eye Cherry - Save tonight

Kommentarer
Postat av: Patrik

man kan nästan säga att emds version skam na lyssna på när man är kärlekskrank eller något och den andra ska man lyssna på när man är lite sådär gladflummig =)

emd = småglidare som man vill platta till ibland...

2010-07-10 @ 15:18:22
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0