let's get physical

publicerat 2010-06-17 klockan 11:49:36

72.8

ni som har läst min blogg en längre tid vet att jag har en tävling med min mamma och pappa om vem som kan gå ner mest i vikt. IDIOTI kanske vissa tycker.. att man inte ska uppmuntra sånthär, särskilt inte om man är förälder, men varje förälder vill att sitt barn ska vara hälsosamt och må bra, vilket man inte gör om man väger över 75 kg, ett BMI på 26.5  som antyder att jag är överviktig.

Det jag ville komma fram till var att jag nu mera väger 72.8 och därmed har ett BMI på 25.5, vilket innebär att jag inte längre är överviktig! Jag har alltså gått ner 2,6 kg. Detta är visserligen inte så mycket, men nu jävlar så ska fettet bränna! Jag har inte haft tid att träna då jag var i skolan, men nu när skiten är över så kan jag gå och träna när jag vill :) loovely ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0