det vackraste som finns, är att se dig när du sover

publicerat 2010-06-17 klockan 22:29:57


den finaste (och tydligen den enda ) bilden jag hade på oss


imorgon
då kommer den fina människan till vänster hem till mig och stannar så länge hon står ut ;) eller tills på måndag.
har städat rummet som en idiot, och då händer det otänkbara. Jag välter ut min enda levande krukväxt. Så nu är det jord över hela golvet, som jag måste dammsuga upp och skit innan jag kan bädda sängen. Har sovit i soffan två nätter i rad.. detta pga. två anledningar :

1. Jag har inte bäddat sängarna sen jag tvättade sängkläderna i tisdags, och jag har inte orkat bädda färdigt.. man kan ju inte sova i en obäddad säng
2. Mitt rum är iskallt av någon anledning. Sally värmer upp vardagsrummet så skönt :))

fast nu måste jag ta itu med mina problem. Mamma tycker att jag borde bädda, och jag håller för en gångs skull med ^^

OH OH OH!!
måste bara säga en sak innan jag lägger mig!
såg typ världens bästa film. Karate Kid. "det har du redan berättat om" kanske, men inte denna. Detta var den nya med Jackie Chan och Will Smith's son Jaden Smith. AWESOME ♥ Visserligen så slår ingenting självklart ettan, och denna är egentligen som en exakt kopia.. men skulle jag inte sett orginalet skulle denna vara bättre, men det är sällan kul med copycats, och Jaden är inte i närheten av en så bra skådespelare som Ralph Macchio :))
Visst, han är sjukt mycket bättre på karate och sån skit, men när Ralph ville kyssa tjejen i orginalfilmen ...oohhh rryyyssnniinnggaarr

nä nu ska jag sopa upp den jävla skithögen. Vi hörs imorgon! :) pusselipuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0