i will follow you until you love me

publicerat 2010-06-03 klockan 07:20:35

oj jösses! Jag är typ sämst på att uppdatera mig! ledsen för det, om jag lyckas lura upp era förhoppningar menar jag.. Sitter här och försöker vara tyst som en mus då min syster sover i min säng, en meter härifrån. Som tur är har hon ploppar i öronen, så hon bör iaf inte höra var enda liten tangent som jag trycker på :P Jag ska ha fysik B prov om två timmar, och jag, som det ljushuvud jag är, bestämde mig för att grilla och dricka öl med maya igår istället för att plugga. Och går provet åt helvete idag så kan jag ju alltid skylla på att jag är bakis, Anders (läraren) av någon borde ju förstå...




min frukost :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0