i wrote you a symphony just to say how much you mean to me

publicerat 2010-06-09 klockan 13:29:58



jag är så jävla skoltrött så det går inte att beskriva
trots att jag gick upp halv fem så hann jag inte till skolan i tid för att göra mitt medicinprov (vilket innebär att jag alltså åkte upp en dag för tidigt, helt i onödan), så jag måste till skolan i morgon också :'( visserligen är det på eftermiddagen, men ändå. Sen vet jag inte vad jag ska göra av resten av sommaren. Jag vill till halmstad, åmmeberg, stockholm, hofterup, ystad, malmö och gärna vara så lite i växjö som möjligt. Problemet är att jag är fattig och inte har råd med ett piss. Och DESSUTOM så blir det ingen klassfest imorn. Mitt liv suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0