jag har en säng som står tom

publicerat 2010-06-12 klockan 10:20:59

kvällen igår var ju helt fantastisk. den var mer än fantastisk. helt jävla underbar alltså :)) så vaknar jag upp idag och märker att jag skrivit "jag fick en boost" i bloggen -.- det var det värssta! hemskt jue :( med det jag skrev var i alla fall sant, fastän det låter som att jag är världens fjortis xD kanske sånt man får leva med när man är som mig hihi. Jag antar att denna kvällen bara var en försmak på vad trean har att erbjuda med alla studentfester, och då alla blivit myndiga  :D


Jag har en känsla. Den säger att detta

kommer att bli mitt livs bästa sommarlov♥

- hittils ;)

justefan, jag skulle lägga ut en bild också..

tyvärr är min kamera så grymt dålig, som jag nämnt tidigare ^^ men här är i alla fall två sjukt söta blondiner♥
- och självklart går de i min klass :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0