Jag har fått en stund här på jorden

publicerat 2010-06-22 klockan 15:11:58



jag har haft en såndär pissdagtid då allt gått fel. Därför har jag valt att inte skriva förrän det hände något roligt .. Eller åtminstone lite uppmuntrande, och nu hände det. Jag ringde mamma för att berätta att jag skulle göra en sallad, så satte jag mig ner bredvid den stora byrån som står i hallen eftersom telefonen ligger där. Eftersom detta är en pissdag så faller självklart telefonen ner i huvudet på mig. Men då när livet är som surast kommer min hund och lägger sig i mitt knä och skickar mig i handflatan. Det lilla fick mig för en stund glömma hur kass dagen hade varit <3

men denna lilla hund har börjat må dåligt. Känns hemskt egentligen. Min galna lilla hund som juckar på alla har fått ont i höften eller ryggen.. Hon vill inte längre gå i trappor. Idag fick jag idén att bära ner henne (6 TRAPPOR!!) och hon blev ju överlycklig när hon kom ut :)
sötaste hunden i världen är hon.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0