i don't know what you're expecting of me

publicerat 2010-06-13 klockan 13:09:57


bild från förra sommaren, men jag gillar den :)

Vaknade efter tolv idag, fatta underbart?? har inte jag gjort på ett halvår ♥ mamma stod och gjorde i ordning varma mackor till lunch, men nyvaken som jag var orkade ju inte få i mig mer än 1. Pappa vägrar fortfarande att hänga upp mina persienner, trots min otroligt grymma städning :((
Jag ska springa in i duschen nu innan jag ska på stan och träffa Gustav. Blir väl en glass på mcd om inget annat har öppte, innan jag måste till huset och renovera. men jag har en plan. jag ska utpressa pappa, säga att om jag ska renovera så får han fanimej ta och hänga upp persiennen, vi får se ikväll om planen lyckas ;) nu börjar det bli bråttom!! vi hörs:) pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0