what a wonderful world

publicerat 2010-06-27 klockan 11:36:45

oj då! min syster och hennes kille kom hem från mallorca igår, så jag glömde helt bort att skriva om allt intressant som hänt..
fast jag kanske kan låta dessa bilderna berätta gårdagens besök i Wanås istället :)










de flesta bilderna är ifrån Wanås slott, som har en gigantisk konstutställning. Det var alldeles underbart att vandra runt där! Här och var fanns det gigantiska röda bollar fastklämda i träden!? Det fanns vissa totalt meningslösa konstverk också.
En parkbänk under namnet Little red riding hood gav en magnifik utsikt över sjön och slottet, så vi satte oss ner där för att vila ut benen (för man fick ju gå en och en annan kilometer för att se alla konstverken) vilket var väldigt mysigt. När vi väl skulle gå så började bänken att ruska på sig! Besviken över att den inte gjort detta när jag satt på den försökte jag i desperation få den att skaka igen, men till min besvikelse. Det var nog det dummaste konstverket i hela parken. Fast jag gillade den ändå. (i smyg).

De fyra sista bilderna är från Kalshamn där vi stannade och åt glass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0