when i make me so damn easy to love

publicerat 2010-06-29 klockan 09:50:03









notera: orm som försökte äta upp mig













åkte över till öland idag igen, fast jag hade bytt ut mamma & pappa mot Sara och Stefan:) Efter ett desperat sökande hittade vi en strand som dög åt stefan, men lite gnäll fick man stå ut med. Jag badade TVÅ gånger! Helt enormt stort i min lilla värld eftersom det var svinkallt i vattnet! Syrran däremot sket i hela konceptet med strand och lade sin energi på att fotografera mitt och stefans missnöje ^^ Ser ni min gåshud? ...inte nådig alltså.
När vi lämnat stranden efter oss var vi på väg mot borgholm då Stefan fick syn på Soliden och bestämde sig för att gå ner för att fika i deras kaffestuga. Ni som varit där vet att man antingen kan gå i en trappa direkt ner till stugan, eller en liten väg som går runt om. Dumt nog gick jag i trappan och märkte inte där låg en orm! Inte förrän min fot var en decimeter över den ser jag den, ger till ett skrik och retirerar. Skit vad rädd jag var. inte förrän jag fått min latte började jag lugna ner mig. Men jag överlevde som sagt, utan några större mén. Efter jag ätit min kärleksmums, Stefan en chokladmousskaka, min syster ätit ett wienerbröd och en moussekaka bagav vi oss hemåt där mamma höll på att grilla världens godaste fläskfilé. På bordet låg en marabou chokladkaka. DUMT tyckte jag, men mamma (smart som hon är) hade gått till affären och köpt ett paket jordgubbar. SMASKEEEENS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0