don't leave me now, i'm hollow

publicerat 2010-03-07 klockan 20:30:37

efter att tittat runt på desire to inspire så fick jag för mig idén att öppna upp taket i mitt rum, så att en extra våning bildas! Efter att jag framfört detta till pappa sa han "möjligt, men det är mycket jobb" vilket innebär att jag kan få det! :DDD för er som inte förstår så har jag ritat en bild:

maaad paint-skillz

2 inspirationsbilder:

älskar trä'et i den högra bilden <3

Om jag får som jag vill och bildar en extravåning av vinden så ska jag ha vitt trä-golv&tak samt kalla vita väggar :) jag pratade med pappa igår, och han verkade vilja köpa en ny säng till mig, vilket verkar ganska så jävla underbart! hihi

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0